August 7, 2009

Jag är hem från maryland och imorse åkte jag till Fort Pierce. Vädret här är så jättevarmt, ungefär 37ºC, jag hatar det. Ialla fall, imorgon ska jag scuba dyka, och igen på Söndag, Jag kan inte vänta   Jag tittar på filmen 'flawless'. Den är en av mina favoriter. Jag tänkte, skolstar är i en vecka, och vad har jag gjort denna sommar? Ingenting verkligen . Jag vill göra något riktigt spännande den här veckan, men vet inte vad. Kanske Bungee Jumping. Jag hoppas min familj ska åka till en fantastisk destination för höst semester i 9 veckor. Men var?

Kommentarer
Postat av: Malin Palin Salin

RE: If you could understand what i wrote, you would see that i have absolutely nothing to write about, but i write like a billion words anyway because i love writing ^^ tahah, and yes, i liked the other banned better too, but i thought it might be a little silly to have a baby picture of me there when so many others have baby pictures on their header (and I'm obsessed with the 'stand-out' thing)

2009-08-07 @ 23:11:32
URL: http://www.malahin.blogg.no
Postat av: Malin Palin Salin

RE: I don't write trøndersk on my blog, i only use trøndersk when i talk to friends on facebook and stuff :'p I shouldn't really write in trøndersk at all, it's just a dialect / accent. teheh, it's the same as the "hi wad r u doin' ?" But I understand that you can't understand norwegian since it's a little different from swedish ^^



Yes, you could have wrote a book about the american school system x)

2009-08-08 @ 00:04:20
URL: http://www.malahin.blogg.no
Postat av: Emma.j

SVAR: Nej, jag vet Det jag är mest orolig för är om det ska finnas någon person där som man kan umgås med. Det är ju lite läskigt när man inte känner någon.



Det är ju skönt när det är varmt. Men ibland kan det bli lite för mycket. Men det är bättre än regn, tycker jag i alla fall :)

2009-08-08 @ 13:01:50
URL: http://ibelieveicanfly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ooh bungee jumping?

Haha, det skulle jag vilja se ;D



Btw, jättefina bilder =) och snygg look på bloggen.

2009-08-08 @ 17:14:54
Postat av: Moa

:P forgot to tell it was me, Moa =)hehe.

2009-08-08 @ 17:15:50
Postat av: Maja

Ska ni åka på semester i nio veckor????? Det är ju jättelång tid. Säker på att du inte menar OM nio veckor? =)

2009-08-08 @ 18:28:45
URL: http://majamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0