High School

Idag var den första dag av high school. Det var ganska tråkigt, lärde vi bara varandras namn i varje klass. Och vi var också tvungna att gå igenom alla skolans policy och regler. Gäspning. Jag har 7 klasser denna termin (terminen slutar i slutet av januari). Så mina klasser går så här: 

1-Drawing-Herr Rumler 
2-Key affärskompetens-fru Cappetta 
3-AP (AP innebär att det är ett universitetsnivå klass och är värd universitet kredit) Kulturgeografiska-Fru Kotkin 
4-engelska-fru. Fields (vi hade en vikarie men eftersom hon är i en inducerad koma med svin influensa) 
5-Entreprenörskap-Herr Semrad 
6-geometri (matematik)-Fru Eaton 
7-Biology-Herr Powell

Då jag åkte till fotbollträning och jag tog bussen hem. En bra dag? jag tycker så.

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad avancerade grejer du läser!! :o Vi läser vanliga saker som biologi, svenska, bild, matte ...



Förresten, i Sverige säger vi lärarnas förnamn (:

2009-08-25 @ 16:53:45
URL: http://majamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0