Tampa

Jag åker till staden av Tampa att se släkt för dagen. Tampa är ungefär två timmar bort med bil. Här är någon bilder från imorse. Och solnedegång är från igår. Jag ska posta bilder av tampa inatt eller imorgon natt. hej då för nu.
PS jag ska köpa en systemkamera snart. Jag tillbringade mycket tid att forska dem och jag är fortfarande avgörandet mellan: Sony DSLR A350, Nikon D90, och Pentax K20D. Om du veta mycket om systemkameror då säga till mig vilken en du tycker jag borde köpa, är du snäll. Jag behöver ha bildstabilisering, dammkontroll, live view, och jag skulle vilja utökade dynamiska omfånget. Hoppas du kan hjälpa mig.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har inte så mkt erfarenhet av systemkameror, men Nikon gör de bästa kamerorna :)

2009-08-30 @ 20:35:26
URL: http://majamedm.blogg.se/
Postat av: ELLIE

Köp en NIKON D90! du skulle inte ångra dig, den är superbra !

2009-08-31 @ 16:16:08
URL: http://ellinornystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0