Deprimerad i Sommar. Jag kan inte vänta för skolan och fotboll börja.

jag är deprimerad, jag har varit i 2 veckor eller mer nu. Jag vill inte dela varför men det bara inte känner sig eller verkar vara bra för mig. Varje dag jag vaknar och tror att världen är min och det är min tur att forma dag för mig, och varje kväll ser jag att jag har misslyckats, jag har inte gjort något utöver det vanliga, inget spännande. varför? Jag vet inte. Men snart fotbollen börjar och jag ska vara i en bättre stämning då. Kanske är jag letar efter vem jag egentligen är tänkt att vara. Det känns som om mina fötter är limmade till marken och jag kan inte göra någonting. Som jag inte kan få något gjort.


Kommentarer
Postat av: alison

aw tony =(

2009-07-29 @ 22:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0