Helg på Stranden

Hejsan Allihoppa. Hur mår ni idag? Jag var på stranden från torsdag natt till den här eftermiddagen.
Fredag var jag på stranden mesta av dagen. Åkte jag till mataffär och åt jag på en bra café i new smyrna's centrum. New Smyrna är staden var vår strandlägenhet är. Jag åkte till några kompisars strandlägenhet. Jag hade roligt, jag spelade wii och vi sköt iväg några fyrverkerier på stranden.
På lördagen åkte jag till stranden igen och jag byggde ett sandslott med min syster och då jag åkte haven och vatten var så mycket bra, vattens grader var 28. Himmelen var väldigt blå, sååå blå att det kunde ha bländat mina ögon. jag blev solbränd. Jag åkte till en riktigt bra restaurang med min familj, jag ät en räkor och avocado sallad.
Och imorse jag åkte köra på stranden på 08:30 och då åt jag frukost, svensk müsli. Sedan packade jag och åkte hem. Hej då vår strandlägenhet till nästa helg. 
                   
             
             

Kommentarer
Postat av: Moa

Det låter jätte roligt! :D

var vattnet 28 grader? Det är supervarmt haha.

Kul att du åt svenska meusli lol.

2009-07-12 @ 20:58:52
Postat av: Sofia

Gud vilken fin strand!

skulle gärna vilja bada där :)

2009-07-18 @ 02:08:59
Postat av: Maja

Jag vill också bli solbränd! Jag blir bara röd ...

Låter som ni hade mysigt! ;)



/ Maja



Ps. Bra skrivet =)

2009-07-23 @ 20:59:10
URL: http://majamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0