Juli 4, 2009, Amerika's Independence day.

Som människor i Sverige gör ingenting på 6 juni, vi amerikanerna firar cirka en månad senare, 4 juli. Så hela dagen jag var på stranden, bada och sådant, så jag gick till middag med ett gäng familjsläkt och vänner, och det var trevligt, det var ett live band och mycket bra mat, jag hade roligt. Sen gick vi upp till vår väns lägenhet för att titta på fyrverkerier, men det regnade så vi inte få se att många, Polisen fick också köra upp och ner till stranden och skrek åt människor som hade fyrverkerier, eftersom det är olagligt.

Kommentarer
Postat av: young freshy maja

Det blev ju inte ett så långt inlägg =)

Jag förstod dig :D

2009-07-06 @ 16:53:27
URL: http://majamedm.blogg.se/
Postat av: julia

haha, nej vi firar inte våran nationaldag så mycket som ni gör! :D

2009-07-25 @ 11:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0