Sommarvattenmelon

Jag älskar vattenmelon! vad synd att det bara kommer att göra mig glad för en liten stund. I morgon kommer jag att gå till Fort Pierce till scuba dykning, It's - mini-hummer säsong - vilket betyder att det är 2 dagar för scuba divers att få hummer innan kommersiella fiskare kan. Det är första gången på nästan ett år att humrar har högt som skall tas från havet, så det borde finnas massor av trevliga stora humrar. På lördag är jag flyger upp till min moster och mosters herr(my uncle=vadd???) hus i Potomac, Maryland. Det är mycket nära Washington DC Jag kommer att ta massor med bilder och skriva om det i min blogg, kommer att vara hemma här i Florida på onsdag den 5 august, vid 00:03.


Kommentarer
Postat av: Julia

uncle = morbror ;)

2009-07-31 @ 12:04:51
URL: http://jordebys.blogg.se/
Postat av: Josefin

Sv: Åhh, tack så mkt, snälla du :)

2009-08-01 @ 00:55:50
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0