Thanksgiving.

'Countdown' av jupiter one:

'Dawn of the dead' av Does it offend you, yeah?:

så två dagar sen, jag åkte till nationalpark för att se några älg, det var ganskakult=P
Idag är Thanksgiving! Jo inte i Sverige, men här=P

Ialla fall, Tinger jag har märkt här i north Carolina. Folk låter så korkad! Dom har hillbilly accenter. Haha, det är ju jätteroligt att höra överallt, men det låter så dum. Jag tror jag kunde bli miljonär bygga skolor här, hahahah. Jag gick till Bio tisdag och mannen framför mej i kön sa "allright nah we is goyna go right dare nah? Okay yall bless yall souls" LMAO XD. haha. Men också alla är ganska trevlig och artig och vänliga, blev jag chockad faktist, eftersom alla är så oförskämd
och skitstövlar i florida. ialla fall det är tänkt att snöa inatt, jag kan inte vänta för snöen!!!! =) =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0