Boletos a mi=)

I spanska lektion, varje gång man får ett A (VG / MVG) på en frågesport / test m "Boletos", eller "små biljetter". Varje gång man och en partner vinna ett spel i klass (vi har ofta tid raser översätta engelska meningar till spanska på svarta tavlan) du får Boletos. Så varje gång man får ett Boleto, lägger du den i denna bag av svarta tavlan och skriva ditt namn på boleto och varje månad drar hon en boleto och den som vinner blir det litet pris tillbaka. gissa vem som vann? I did! hahahaha .... (det finns en lärare som undervisar i keramik på min skola och hon icke har att undervisa under Period 5 så hon kommer till min spanska lektion att lära sig spanska. i alla fall den här damen är konstigt. haha, hon är alltid så dålig på spanska! och så När min lärare var på väg att rita en boleto att se vem som vinner, keramikens lärare säger "och jag vet att jag inte kommer att vinna eftersom jag aldrig tjänat en boleto att lägga den i väskan!" HAHAHA) och så inuti jag fick en penna, ett reeses kopp choklad, lite spanska klistermärken, ett bokmärke, och dessa små guatemalanska dockor orolig, haha.




Kommentarer
Postat av: Malin Palin Salin

I used to have one of those dolls when i was five or something, but i lost it in kindergarten :' p



so there's never a 'peaceful' snowy day up there? : o



You have the newest iPhone, right? Because the pictures you take with yours are pretty good, but the camera at my father's iphone sucks :p



haha, they agree about almost everything except from fashion (my dad has a more rockish style while my mom dresses in mainstream clothes : p) and music, taha!



I'll send you a card if i get a chance to buy one : p We're only staying there from sunday to tuesday, and we're staying at my dad's cousin's house ca one hour outside the city, and when we are in the city, we're just going to spend most of the time waiting in a line and then go to a concert (green day :D), but i'll try to buy one :p And yes, i have your address ^^

2009-10-08 @ 22:27:28
URL: http://www.malahin.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0