Idag

Så nu ska jag gå till festivalen, Min kyrka har den varje år och allihoppa går till den varje år =) Det är verkligen roligt. Jag ska vara med en god vän som jag inte har sett i 5 månader. so I'm excited. Vad tycker ni att jag ska göra imorgon? vädretmannen sa att vi ska ha jättebra väder(10-15 grader) börjar på fredag. Jag fick ett brev med posten från AFS. företaget att ska jag flytta till sverige med på studenten utbytesprogram. Jag vet inte om jag ska flytta nu... ett av mina ben är cementerad på marken och vill stanna och den andra går för att bättre vackrare platser. Tänk hur roligt det skulle vara, men från att vara den person som gör det är det ganska svårt. Jag vet inte vad jag ska välja. Också jag gjorde 314;-sek imorse! Closer to the goal for the camera=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0