Hej

Jag ska skriva mer här, jag hoppas varje dag. Min svenska har fått väldigt dålig. blahhhh.
Skola slutar i fem veckor. Jag kan inte vänta till sommar. Jag ¨valskar å ha inget å göra varje dag. Mina betyg i skola är jätte dåliga. Jag hatar å göra lätt uppdrag och så mycket tid på att inte göra någonting. Jag ska läsa min svenska ordbok mer och lära mig grammatik igen för att jag vill kunna å prata svenska bra igen. (om jag någonsin gjorde)
den senaste veckan:
1)jag har tagit många prover
2)Jag förlorade nästan min oskuld till en fjortis.
3)Jag rökte hasj
4)Jag drack för mycket
5)jobadde
dålig vecka? eller inte?
Här är många bilder från de senaste månaderna.

Kommentarer
Postat av: Emma.J.W

Välkommen tillbaka Tony :)

2010-05-06 @ 21:56:53
URL: http://emmajohanssonw.blogg.se/
Postat av: Emma.J.W

Svar: Jag hälsade på en kompis ;)

2010-05-10 @ 11:17:44
URL: http://emmajohanssonw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0